30 Ağustos 2024 Cuma

Arayış

●Her Şeyi Gören●

Yüksek ve erişilemez bir dağ gördüm. Dağın zirvesine çıkarsam ne göreceğimi merak ettim. Bu merakla dağa tırmanmaya başladım. Art arda gelen yokuşlar o kadar zorluydu ki her yokuşta benden bir parça toprağa karıştı.

Tırmanırken ak sakallı bir adamla karşılaştım. Çocuklarına dağın zirvesindeki adamı anlatıyordu. "Zirvede her şeyi gören ve bilen biri var" Dedi Aksakallı. Zirvedeki adamı görmek istiyordum. Tırmanmaya devam ettim. Bir süre sonra başka bir Aksakallı ile karşılaştım. Bu adamın sakalları bir öncekine göre daha uzundu. Kendisinden daha kısa sakalı olan başka ak sakallılara: "Çocuklarınıza zirvedeki adamı anlatın" Diyordu. Zirveye yakınlaştığım sırada yine daha uzun sakalları olan başka bir Aksakallı: "Aşağıdaki aksakallılara söyleyin daha aşağıdaki aksakallılar, çocuklarına yukarıdaki adamı anlatsın" Dedi.

Sonunda zirveye ulaştım. Zirveye ulaşmanın bedeli ağır oldu. Koskoca 25 adımda kendimden bayağı bir kaybettim. Gözlerimin ise önünde sayısız dağ ve arkalarından yükselen daha büyük dağlar var. Ayrıca aşağıdaki Aksakallılar yalan söylemişler. Ben burada kimseyi görmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Arayış

●Servet Sokağı● Gördüğüm en güzel sokaklardan birisiydi.